Halo Infinite avagy a tökéletes FPS 2021-ben?

A Halo Infinite személyes véleményem szerint a 2021.-es novemberi megjelenések közül jött látott győzött bár ez nem meglepő a Cod Vanguard és a BF2042 mellett. A Halo Infinite multiplayere free-to-play lett ami egy helyes döntés volt a játék jövőjét tekintve.

Kampány – Ilyen is lehet egy FPS kampány?

A játék története során a Banished ellen harcolunk Master Chiefként akit itt láthatunk legemberibbként, de a játék legjobb karaktere egyértelműen Echo-216. A játék Open-World lett valamelyest de küldetés rendszer megmaradt azaz vannak olyan helyszínek amik csak küldetés alatt meglátogathatóak. Az Open-World világ részeként a Outpostokat lehet raidelni ami a Far Cry szériából lehet ismerős, emelet gyűjtögethető tárgyakból sincs hiány lehet Audio Bejegyzéseket vagy koponyákat gyűjtögetni és egyéb más ínyencségeket. Fegyverek és járművekből nincs hiány vannak klasszikusak mint a Needler vagy az Energy Sword de vannak újoncak mint például a Ravager. Összességében a játék kombinálja a bevált elemeket és kiegészíti kórszerű új elemekkel nagyszerű teljesítmény mellett ( 4K 60FPS Series X Konzolon ) ami miatt szerintem ez az eddigi egyik legjobb Halo Kampány.

Everything We Know About Halo Infinite - Game Informer

Forrás: Game Informer

Multiplayer – Mindent megtettek de elég lett?

A Multiplayer 3 részre osztható normális meccsekre , nagy játékos számú meccsekre és rangsorolt meccsekre. A normális meccsekben minden játékos egy Assault Rifle-el és egy Pisztollyal kezd viszont a pályán megtalálhatóak egyéb fegyverek amiket tartókról lehet megszerezni vagy mások hullájától. Járművek csak a sima és nagy játékos meccsekben elérhetőek viszont ott se túl erősek mivel nincsen sok életerejük és rengeteg olyan fegyver van ami megálltja a járműveket. A Ranked 6 rank csoportra van osztva ami név szerint Bronz , Ezüst , Arany , Platinum , Gyémánt , Onyx. Ranked meccsekben minden játékos egy Battle Rifle-el kezd és ugyanúgy meglehet találni a különböző fegyvereket a pályán. Minden meccs fajtában és játékmódban megtalálhatóak a képességek mint például a grappler vagy az overshield. Fejlődési rendszer az utóbbi időben rengetegszer megváltozott jelenleg az első meccs után 300xp jár utána 200xp majd 100xp majd utána 50xp jár minden meccs után. XP a Battle Pass fejlődéshez kell amiben megtalálhatunk 100 szintet Halo Reach tematikában. Ha megvan az első Battle Pass de nem sikerül a season végére megszerezned mind a 100 szintet akkor a következő season-ben is tudod folytatni. A Spartanodat ( Karaktered ) teljesen testreszabhatód ezáltal azt értem, hogy több fajta festés elérhető és több fajta páncélzat. Játékban elérhető a Cross-Play azaz Xbox és PC játékosok együtt tudnak játszani. ( Mind ezt akár 1440p 120FPS mellett élhetjük át Series S/X konzolokon. )

Diavetítés: Halo Infinite - Az első képek a multiról

Forrás: Xbox Game Publishing

 

Mi várható?

A fejlesztők szerint 2022. Májusában fog megjelenni a Kampány Co-Op verziója és a Forge pályaszerkesztő mód. A Forge mód hasonló lesz mint amilyen a Halo 5-ben volt a fejlesztők szerint de ezen kívül semmit nem árultak el róla. A Multiplayerhez várható májusban az új season addig is limitált idejű eventek lesznek mint a most megjelent Szamurájos ( Fractures Tenrai ) volt amiben egy ingyen szamuráj skint lehetett megszerezni. ( + Találtak egy levédett címet ami lehetséges egy Kampány DLC-re utal ami az első lenne a Halo Történetében )

Összegzés

Végeredményben a Halo Infinite egy remek játék lett egy-két hibától eltekintve ezért szerintem mindenkinek akinek van egy gépe vagy egy Xbox konzolja mindenképpen próbálja ki a játékot mert a Game Pass része ami az első pár hónapban 300FT.

Nem értesz velem együtt? Akkor gyere fel Discord szervere ahol megírhatod a saját véleményed » https://discord.gg/wy6TyRyYVh

 

 

KÖVESS MINKET ITT IS

Válasz